Salı, Aralık 13, 2005

CANDANIN EL İŞİ SOBESİ..






















Candancım (Wendy) beni el işilerimi anlatmam için sobelemiş..bende İMDATTTTTTTTTTTTTT dedim..Çünkü benim hiç el işim yok, el işi yapmaya niyetimde yok :) ben pek kullanmam örgü,dantel,boyanmış tahta eşyalar, takılar vb..o yüzden ne yazacağıma ne cevap vereceğime şaşırdım..herkesin vardır bir eksik yönü, lütfen benide böyle kabul edin, el işi özürlü olarak :)
o da benimle ilgili olan sorulara cevap vermemi istedi, bende memnuniyetle cevaplıyorum..
Yukarıdaki pasta ve pasta vitrini ise Pazar günü gittiğimiz kahvaltıdan görüntüler..Kahvaltı için Metrocity'de ki Gloria Jeans'e gittik..Benim yediğim kepekli&peynirli sandviç harikaydı..ben tam pasta vitrinin yanına oturdum ve durmadan pastaları kestim durdum :) en son profiterollü pastadan yemeğe karar verdim, görüntüsü Zinnurun yaptığına çok benziyordu..ama emin olun bizim verdiğimiz tarifteki profiterollü pasta daha lezzetli..benim yediğim biraz bayat gibiydi..


Candancım 8 soruyu geçiyorum ve 9.sorudan cevaplamaya başlıyorum..beni affet ..

9- 5 KELİME İLE KENDİMİ NASIL TARİF EDERİM?

Sosyal sorumluluk sahibi, insanları seven, lezzet düşkünü, ailesine bağlı ve araştırmacı olarak özetleyebilirim..insanın kendini ifade edebilmesi ve bunu 5 kelime ile sınırlayabilmesi çok zor ama ben 15 dakika düşündükten sonra dilimden ilk çıkanları yazdım..

10- MÜMKÜN OLSAYDI ŞU OLSAYDI DİYECEĞİM FİZİKSEL ÖZELLİK

10 kilo daha zayıf olabilmeyi isterdim..boyum ve kilom aynı..yani ne şişmanım ne zayıfım..ben liseden sonraki kilomu çokkkk istiyorummmmm :( (bunun için 20 kilo vermem gerekiyor)

11- KENDİMDE BEĞENDİĞİM ÖZELLİKLER

Beğenmediklerim daha fazla :) ama kendimi tanıtırken yazdığım 5 cümle sanırım sevdiğim özelliklerim..

12- KEŞKE BÖYLE OLMASAYDI DEDİĞİM HUYUM,

İçine kapanık ve ilk bakışta soğuk biri olmam..biraz daha dışa dönük ve konuşkan olabilmeyi isterdim..

Candancım kendim ile ilgili olan soruları cevapladım umarım hoşuna gider..ayrıca beni düşünüp sobelediğin içinde çok teşekkür ederimm..lütfen bana kızma arkadaşım..



Pastalarımız bölümümüzde ise sevgili Seda bize çok şık ve lezzetli bir pasta tarifi göndermiş..tarifin yapımı gerçekten basit..frambuazlı ve beyaz çikolatalı pasta severlere..
Herkese sevgiler..

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Şimdi şu diyet işiyle meşgulüm diye sakın beni sadece bunlarla meşgul bir insan zannetme. Fakat o meseleleri zayıflama sonrasına bırakıyorum :)
Ben herzaman sana yorum yazmasam da kaç kişiye sitenin adresini verip "aman bakın harika bir yer" dedim kimbilir. Aslında şu daha zayıf olmayı isteme meselesi ile bir parça benzeşiyoruz bile değil mi?

Ortak mesaj:
Bİr zamanlar fazla kilosu olmuş kişilere ve böyle kişileri tanıyanlara sesleniyorum.
Diyet Kardeşliği olarak basaranlar.blogspot.com adresi bünyesinde yeni bir oluşumu başlattık.
Bu adreste yayınlanmak üzere zayıflama konusunda edinilmiş bilgilerinizi ve başarı öykülerinizi bizimle paylaşır mısınız?
Bu sayede hem bizleri motive edecek bir araç sağlamış olacaksınız, hem sizin yaşadıklarınızdan faydalanmış olacağız hem de bunlar aslında birer belge niteliği taşıyor olacaklar.
diyetkardesligi@gmail.com adresine biraz uzunca tuttuğunuz hikayelerinizi bekliyoruz.
Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Burcucum çokk teşekkürler arkadaşım çok ta güzel yazmışsın tam benim seni ilk tanıdığım ve ilk görüşte sevdiğim şekilde yalnız şu soğukluk tanımına ben seni ilk görüşte bile rastlamadım bunu bir kere elimine edelim. Başka sobelerde görüşmek üzere:)))))Çok öpüyorum.Sevgilerimle
P.S.Sana kızabilmem mümkün mü sor bi bana bakalım:)))))

Adsız dedi ki...

xtra merhaba,
çok teşekkür ederim sana, siteyi beğenip sevdiklerinle paylaştığın için..çok naziksin..bu arada sanırım haklısın, ikimizde daha zayıf olabilmeyi istiyoruz:)
bu arada diyet kardeşliği çok iyi düşünülmüş..ama benim şu an için bir başarım yok maalesef..tam tersi son 2 senedir istemediğim kilolarım var..keşke bende 10 kilo verebilsemde başarımı öykümü sana büyük bir gururla yazıp gönderebilsem..ama siteyi takip edeceğim böylece başaranlardan kendime dersler alırım..

candancım, bana kızmamana inan çok sevindim :))
gerçekten soğuk duruyorum..beni ilk defa biryerde görsen belki konuşmaya çekinirsin..elimde değil çok sevimli duramıyorum :( biraz donuk duruyorum..ama tanışıncada o soğukluğum hemen gidiyor neyseki..

herkese sevgiler..

Adsız dedi ki...

yaptığın o güzel güller elişi değil mi yani?

Adsız dedi ki...

nurdan merhaba,
hiç bu açıdan düşünmemiştim..haklısın galiba..teşekkür ederim..

sevgiler :)

Adsız dedi ki...

Nurdana katılıyorum di mi ya first class işler/süslemeler yapıyorsun bu arada blocklamak ne demek ?çok öpüyorum.

Adsız dedi ki...

candancım ,çok teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin..
blocklamak , web sitesine zarar vermek demek..sayfanı açamazsın, yazdığın yazılar silinmiştir vb..hoş birşey değil..umarım kimsenin başına gelmez...
sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

siteme göz atmak istrsen....

Adsız dedi ki...

siteme göz atmak istrsen....