Cumartesi, Aralık 31, 2005

MUTLUUUUUUU YILLARRRRRR !!!!!
































Biliyorum biraz geç kaldım ama inanının daha yeni bilgisayarımın başına oturabiliyorum ( saat gece 02:27) Yarın için hazırlık yapıyorum ve bu saatte kadar kütük pasta ve yaprak dolması yaptım ( saat 21:00 'de başlamıştım) Dolma yapmak gerçekten çokkkkk uzun zaman alıyor :)
Aslında yılbaşı ağacımı ve köşemi çekip sizlerle paylaşmak istemiştim ama bu saatte güzel görüntüler alamadım..ama yarın çekip yılbaşı soframla birlikte yayınlamayı çok istiyorum..
Bu blogu oluşturduğum için ve sizleri tanıdığım için gerçekten çok mutluyum..2005 yılımın son 7 ayı sizlerle geçti..umarım bu 7 ay 7 yıl veya daha uzun bir zaman olur..çünkü ben burada gerçekten çok mutlu ve huzurluyum..
Herkesin , beni okuyan okumayan, ama herkesin yeni yılını tüm yüreğimle kutluyorum..umarım bu yeni yıl bizler için, ülkemiz için ve dünyamız için güzel beklentilerle doludur..
İnsanları çok seviyorum, ülkemi çok seviyorum, dünyamızı çok seviyorum..umarım sevgiler çoğalır..

herkese güzel lezzetlerle ve gülücüklerle dolu bir yıl ve yılbaşı gecesi dilerim..