Salı, Mart 28, 2006

BUGÜN YAĞMUR'UN DOĞUM GÜNÜ !!!

56 yorum:

Adsız dedi ki...

mutlu yillar yagmur...!!!!

Adsız dedi ki...

Yağmur'un doğumgünü kutlu olsun, demek o da bir koç burcu. 3 yaş doğum günğ değil mi? Mum üflemeyi artık öğrenmiştir :) Yağmur'un şeker yanaklarından öpüyorum, sevdikleriyle birlikte mutlu bir ömür dilerim.

Adsız dedi ki...

İyi ki doğdun güzel Yağmur:)

Adsız dedi ki...

MERHABA BURCU
BU ARANIN DOĞUMGÜNÜ İÇİN OLDUĞUNU ANLAMIŞTIM.YAĞMURUN DOĞUM GÜNÜNÜ KUTLUYORUM.MUTLU,SAĞLIKLI GÜZEL BİR YIL DİLİYORUM YAĞMURA VE SANA :)BU AKŞAM İÇİNDE İYİ EĞLENCELER...

Adsız dedi ki...

Yağmur ' a nice mutlu yaşlar olsun :)
Bizimkide yakında 23 nisan! İlk yaşgünümüz o yüzden de çok heyecanlıyım :) Mutlu yıllar !!

Adsız dedi ki...

İyki doğduğuuuuuunnnnnn Yağmuuur iyiki doğdun iyiki doğdun , mutlu yııılllaaar sanaaaaaaaaaa.....:))

Bu aranın böyle güzel bir olay için olmasına inan çok sevindim Burcucuğum, bu arada ucuda olsa pasta harika görünüyor, yarın sabahı sabırsızlıkla bekliyorum.

Adsız dedi ki...

Merhaba Burcu!Merhaba Yağmur!İkinizi de tebrik ediyorum bu güzel günün yıldönümü için...Birinizi doğduğu,birinizi de dünyaya getirdiği için.Her zaman mutlu bir insan olman dileğiyle Yağmurcuğum.Yanaklarınızdan öpüyorum.

Adsız dedi ki...

yeni yaşı kutlu olsun güzel kızının.
sağlıklı, mutlu, uzun bir ömrü olsun...
sevgiler
Nefin' in annesi Zeynep

Adsız dedi ki...

Burcucum Yağmurun doğum gününü kutluyorum.Benim doğum günüm de 31 mart yani bu cuma günü.Yağmur eminimki koç burcu olarak yerinde duramayan neşeli,sabırsız ve de çok hareketli bir çocuktur.Ben küçükken öyleydim.Onu çooook öpüyorum ve ailesiyle birlikte nice yıllara diyorum.....
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Burcucum sanki Yağmur için bahçesi olan pastadan bir ev yapmışsın ve yeşil şeker hamurundan bahçenin içine de yağmur yazmışsın gibi geldi.Sanırım kakaolu büskivilerde pasta evin pencereleri olmalı....Her şey çok şirin görünüyor.
Ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

yağmura hep güldüğü, her yaşta güldüğü
doğum günleri

Adsız dedi ki...

yağmura hep güldüğü, her yaşta güldüğü
doğum günleri

Adsız dedi ki...

yağmura hep güldüğü, her yaşta güldüğü
doğum günleri

Adsız dedi ki...

Nice saglikli ve mutlu yaslara! Opuyorum Yagmur'u.

Adsız dedi ki...

nice senelere sağlıkla sevgile benimde oğlumun yasgünü yaklasıyor araba pastası istiyor bana fikir verırmısınız

Adsız dedi ki...

Nice mutlu yıllara , nice mutlu yaşlara yağmur!!! iyiki doğdun !! Mumları üflerken dilediğin herşey gerçekleşsin....
Kocaman öpüyorum seni :))

Annem yine çok güzel pasta yapmış.Anneninde ellerine sağlık:))

Adsız dedi ki...

Yağmura,anne ve babasıyla birlikte mutlu,
sağlıklı nice yaş günleri diliyorum.

Adsız dedi ki...

Yağmura anne ve babasıyla birlikte mutlu,
sağlıklı nice yaş günleri diliyorum.

Adsız dedi ki...

sevgili burcu yağmurun yeni yaşı hayırlı olsun. allah annesine babasına bağışlasın. nice mutlu ve sağlıklı seneler görsün. bende küçük bir menü hazırladım oğlum abdullah için mozaik meyveli pasta pirinç böreği kıymalı börek kısır gibi.mutlu yıllar yağmuuuuuur mutlu yıllar abdullaaaah iyiki hayatımızda varsınız.sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Nice mutlu saglikli uzun omurlu yillara.

sevgilerle

Adsız dedi ki...

Sevgili Burcunun birciki kızının doğumgünmüymüş o zaman ona Mutlu yıllar Burcuuuu Mutlu yıllar Burcuuu :) diyorum ve öpüyorum kocaman

Adsız dedi ki...

mutlu yıllar yağmur

Adsız dedi ki...

Nice mutlu yıllara, pasta çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

NİCE NİCE YILLARA YAGMUR :) SAGLIKLI HUZURLU SENELERE...

Adsız dedi ki...

mutlu saglikli bol pastali yillar diliyorum yagmura!! :)

Adsız dedi ki...

iyi yıllar yağmura yeni tariflerini dört gözle bekliyorum handan

Adsız dedi ki...

mutlu yıllar yağmur.Annesinin de eline sağlık....
sevgiler
ipek

Adsız dedi ki...

Guzel kizinin, anne, babasi ve sevdikleriyle nice mutlu yillar
gecirmesini diliyorum. Bugun ve hergun cok guzel gunleri olur insallah. Kocaman opuyorum kizinin yanaklarindan.
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Yağmur'a mutlu ve sağlık dolu, upuzun bir ömür diliyor ve mis kokulu saçlarından öpüyorum.Svg.

Adsız dedi ki...

Yağmur'a mutlu ve sağlık dolu, upuzun bir ömür diliyor ve mis kokulu saçlarından öpüyorum.Svg.

Adsız dedi ki...

Yağmur'a mutlu ve sağlık dolu, upuzun bir ömür diliyor ve mis kokulu saçlarından öpüyorum.Svg.

Adsız dedi ki...

Nice mutlu senelere Yagmur. O ne tatli bir pasta oyle!

Adsız dedi ki...

Sevgili Yağmur,

Nice mutlu yıllara, İnşallah her şeyin gönlünce olduğu nice yıllara sevdiklerinizle beraber erişirsin.

Sevgilerimle,

Adsız dedi ki...

MUTLU YILLAR YAĞMUR!
Pastanın bütün halinide görmek istiyoruzzzz :)

Adsız dedi ki...

Yağmur iyiki doğdun, annesi iyiki doğurdun, aile sağlıklı mutlu yıllar dilerim.
Öptüm

Adsız dedi ki...

Sevgili Burcu minik tatlı kızının doğumgününü kutlar, sağlıklı , huzurlu geçecek upuzunn bir ömür dilerim...
sevgiler

Adsız dedi ki...

Merhaba Burcu, güzel ve şeker kızının doğum gününü kutlar, bütün alilenizle sağlıklı ve mutlu yıllar dilerim:))
İyiki doğdun YAĞMURRRRR:))))
SEVGİLER..

Adsız dedi ki...

Geç kaldım yorum yazmakta ama 1 gün geçmiş olsa da nice nice yıllara Yağmurcum, sevdiklerine seni sevenlerle bir ömür boyu huzur, mutluluk, sağlık, başarı yaşaman dileğiyle...

Adsız dedi ki...


Yağmur'un doğumgününü biraz geçte olsa bende kutluyorum.Nice mutlu ,huzurlu,sağlıklı yıllar diliyorum.
Bu arada ;sevgili Burcu hanım pastanın tarifini ve tam resmini bizlerle paylaşacak mısınız????:)))

Adsız dedi ki...

Selamlar burcu

Yağmurun doğum gününü kutluyorum..Gözlerinden öpüyorum...Çok uzun zaman oldu görüşemedik..Kusura bakma ama daha yeni yeni kendime geliyorum..Seni çok öpüyorum ....

Adsız dedi ki...

merhabalar burcu,
yavrucuğunun doğum günü kutlu olsun...
nice yaşlarını hep beraber, güzellikler mutluluklar içinde kutlarsınız inş.,
iyiki doğdun yağmur...

Adsız dedi ki...

yağmura uzun ömür, sağlık, huzur, başarı ve yaratıcılık dilerim.

meral

Adsız dedi ki...

Burcucum güzel kızının doğumgünü kutlu olsun, hep birlikte sağlık ve mutluluk dolu nice yıllara...
sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Bonne anniversaire, Yagmur

Adsız dedi ki...

Selma, Nurdan , Burcu, Arzu, Yeşim ,Ülviye, arzu, zeynep, özge, funal, zinnur, selma, ahu, münevver, emine, Skutluol, yeşim, aykut, ebru, pınar, bething, handan, ipek, nezaket, asliberry, pınar, nurten, neslihan, songül, burcukuşu, esra, aliye,zeynep, filiz, ece, meral, hatice ve hande ;


Herkese ayrı ayrı çokkkkk teşekkür ediyorum..gerçektenn herbirinizin yorumunu ve iyi dileklerini okurken inanılmaz çok mutlu oldum..sanki doğum gününü beraber kutlamışız gibi hissettim..
ÇOKKK TEŞEKKÜR EDERİM :))
YAĞMURCUK HERKESİ TEK TEK ÖPTÜĞÜNÜ SÖYLEDİ..

Yeşim, 23 Nisan'a çok az kalmış..hem ilk yaşgünü ise kimbilir ne heyecanlısınızdır :)) şimdiden mutluluklar diliyorum..

Özge, 31 Martta da çok az kalmış :) seninde doğum günü şimdiden kutluyorum..umarım tüm güzellik ve mutluluklar seninle olur :)


Selma merhaba, araba pastası için birkaç yapım modeli biliyorum. Hani şu büyük kırmızı otomobil modeli vardır, onu yapmak için büyük yuvarlak bir pandispanya hazırlanıyor. ortadan ikiye bölünüyor. Sonra diklemesine birleştirip, düz yerleri altta olacak şekilde, pastaya otomobil şekilini kesrek veriyorsun..arasına isteiğin kremayı sürebilirisin. ama şeker hamuru ile kaplamak istiyorsan sulu meyveler kullanmamaya dikkat edin,ya çikolatalı ya krkanlı yada muzlu yapın..


emine merhaba, Adullah için çok enfes bir menü hazırlamışsın, umarım onunda hoşuna gider..bu arada oğlunundamı yaşgünü ?? öylese sonsuz mutluluklar dilerim sizlere..


Filizcim, seni gördüğüme inan çokkkk mutlu oldum..umarım daha iyisinidir..çok öpüyorum seni..

Adsız dedi ki...

Nice mutlu yıllara Yağmur biraz geç oldu ama sana sağlıklı ve uzuuuun ömürler diliyorum.Burcu bu arada senide tebrik ederim pasta harika.Tüm ailene mutluluklar sevgiylkal:))

Adsız dedi ki...

yağmur'a sevdikleriyle birlikte; nice mutlu, güzel, başarılı, en önemlisi sağlıklı yaşlara...

Adsız dedi ki...

BURCU,

senin blogunu bugun kesfettim agzım sulanarak resimlere baktim vede hemen denemek istiyorum ben de bir cikolata manyagiyim ve hep cikolata akan bir cesmem olsun istemistim sitene bayildim ve herkeze tvsiye edicem.
saglik ve mutlulukla kal.
gokcem
ps:annemin kızlık soyadida gencoglu cok rastlamadim bu soyadina ilgimi cekti.

Adsız dedi ki...

Çiğdem merhaba,
güzel dileklerin için çok teşekkür ederiz :)sende tüm ailenle birlikte mutlu kalırsın umarım..

Şenay, çok teşekkür ederiz :))

Gökcem merhaba,
şu çikolata akan çeşme fikri benimde çok hoşuma gitti :) bir zamanlar Sagranın mağazalarında sarella musluğu vardı ..onun görüntüsünüde çok severdim..
birde yolun düşerse Alkent Butterfly'a ve Hyatt Recengy'nin beş çayına gitmeni öneririm..oradada çok güzel çikolata musluğu var..

benimde eşimin soyadı Gençoğlu..kızlık soyadım farklıydı..

herkese sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

Mutlu yıllar Yağmur...

Adsız dedi ki...

Yağmurun doğum günü kutlu olsun. Bende beklerim bloguma.
www.blogcu.com/pembeli

Adsız dedi ki...

HAPPY BIRTHDAY TO YOUUU HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUU HAPPY BIRTHDAYYYY DEARRRR YAĞMURRRR HAPPPY BIRTHDAYYYY TOOO YOUUUUU Yağmurcumu çokkkk öpüyorummm yeni yaşını kutluyorum nice sağlıklı seneler diliyorum..Senide çok öpüyorum arkadaşım .Gecikme için üzgünüm cezamada razıyımmm:)))

Adsız dedi ki...

Nice yıllara. Bizde kısmet olursa 2 ay sonra kutlayacağız kızımın doğum gününü.Şimdiden düşünmeye başladık yapacaklarımızı.(Bu arada pencerelerdeki bisküviler eti değil ülker sanırım :)))

Adsız dedi ki...

meltem, pembeli,candan ve emine ..
doğum günümüzü kutladığınız için çok teşekkür ederiz :))

emine evet haklısın, pencereler ülker :)
bu arada kızının pastasını kendinmi yapmayı düşünüyorsun ?

herkese sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

iyiki doğdun yağmur nice mutlu yıllara diyorum

Adsız dedi ki...

bugun çok mutluyum annem geliyorrrrrrrrr