Salı, Nisan 11, 2006

CANIM BROWNİ SUFLE ÇEKİNCE & SOBE..































Sevgili Ece beni bazı soruları cevaplamam için sobelemiş..biraz süreyi uzun tuttum galiba, geçiktim cevaplamakta..

1- nelerden korkarım

sokak köpeklerinden, başarısız olmaktan, sevdiklerimden uzaklaşmaktan..

2- hayatta en çok değer verdiğim şey

ailem ( eşim ve kızım ), annem ve babam, sevgi

3- elimde sihirli bi değnek olsaydı

o kadar çok yapmak istediğim şeyler var ki..ama her zaman kendi kendime " keşke büyük bir gücüm olsada insanların birbirlerini daha çok sevip daha çok saymasını sağlayabilsem" derim..sanırım sevgi ve saygıyı arttırırdım..

4- arkadaşım nasıl olsun

arkadaşım, beni anlayan kişi olsun..karşılıksız seven olsun..

5- hayat

yaşadığım her an..

6- aşk herşeyi affeder mi?

hayır..

7- aldatılmak nası bi duygu

yaşamadığım bir duygu..ama çok acı vereceği kesin..

8- gözlerini kapatıp 10 yıl sonra

kızımın ve eşimin yanında , hayatın ilerlemiş halini görebilmeyi isterim..


soruların için çok teşekkür ederim tekrar ece..pek uzun yazmayı beceremiyorum sanırım, ama ben hep duygularımı kısa kısa anlatırım..

7 yorum:

Adsız dedi ki...

günaydın burcu,
zamanını ayırdığın için teşekkür ederim, seni bir adım daha tanıdık:)
sevgiler,,,

Adsız dedi ki...

sevgili Burcu,
sitene her girdiğim de beni acaip motive ediyorsun.Yaptıklarına bayılıyorum.Her baktığımda içim açılıyor.Çikolatalı tatları kim sevmezki..
sevgiler
ipek

Adsız dedi ki...

gerçekten nefis gözüküyorlar..elinize sağlık,denemek için hemen mutfağa gidiyorum.sevgiler...

Adsız dedi ki...

bu yorumum fındıklı acıbadem kurabiyeleri için farkında olmadan bir üst tarife gönderdim, sevgiyle..peri

Adsız dedi ki...

ece merhaba,
esas ben sana teşekkür ederim :)

ipek merhaba,
benim gibi çikolata seven insanları tanımak ve paylaşmak bana ayrı bir mutluluk veriyor..güzel yorumun için çok teşekkür ederim :)

peri merhaba,
umarım kurabiyeler hoşunuza gider..eğer çikolata seviyorsanız üzerini çikolata kaplamanı öneririm daha da lezziz oluyor..

herkese sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

ben.pastane şefiyim tarifleriniz çok güzel tariflerinizi menüme koyuyorum tatlılar çok lzzetli sevgiler

Adsız dedi ki...

ben.pastane şefiyim tarifleriniz çok güzel tariflerinizi menüme koyuyorum tatlılar çok lzzetli sevgiler