Salı, Ekim 16, 2007

PASTAMALZEMELERİ.COM ARTIK GERÇEK OLDU !..

























Öncelikle herkesin geçmiş bayramını kutlarım ve bayramın hepimize mutluluk, huzur, sağlık, neşe ve çikolata tadında lezzetler getirmesini dilerim :)

Bayramdan hemen sonra ki , bu hafta içerisinde birden yine bir tatlı yoğunluğun içerisinde buldum kendimi..Sebebi ise sevgili arkadaşımın Berna'nın e-ticaret sitesi olan pastamalzemeleri.com'un gerçek hayata, yeni bir dükkana kavuşuyor olması .. Şu an dükkan açıldı ve biz Berna ile içerisinde yoğun olarak çalışıyoruz, çünkü 20 Ekim , yani bu Cumartesi günü açılışını yapacak.. Bende elimden geldiğince kendisine yardımcı olmaya çalışıyorum.

20 EKİM Cumartesi günü , saat 14:00-17:00 saatleri arasında küçük bir kutlamalı açılış gerçekleşecek..Biz oradayız, herkesi bekleriz..

Ulaşım için..


Herkese sevgilerimle..

17 yorum:

ufukmutfakta dedi ki...

Bende orada olacağım:)

MUTFAKISTAN dedi ki...

sayfaniza bakiyordum hersey harika ellerinize saglik.
hayirli olsun acilisa gelmek isterim insallah cok memnun oldum sevgiler

Adsız dedi ki...

Sevgili Burcu hn,

O gün turum olmasaydı kesin gelirdim. Gerçi ben anadolu yakasında oturuyorum ama Ulus'ta oturan anneme geçtiğimde ilk işim oraya gitmek olacak. Pasta yapmayı öğrenmeyide çok istiyorum ama her halde öncelikle bir kursa gitmem lazım. Hayırlı olsun dükkanınız. sevgiler

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Hayırlı, uğurlu ve bol kazançlı olsun.
Kolaylıklar diliyorum.
Sevgiler,

hilal imrak dedi ki...

hep birlikte orda olacağız bernacım bekle biziii:)

karamelam dedi ki...

hayırlı olsun. istanbulda olsam kaçırmazdım gelirdim. ankaraya şube açsak nasıl fikir?:)))

bir dilim bir tutam dedi ki...

TASINDIM! Sevgili Burcu'cugum blogspota gectim.Seni de tabiki arkadas listeme aldim.Haber vereyim dedim.Beklerim
Bu arada acilisiniz icin kolay gelsin.Basarilar ve bol kazanclar
www.birdilimbirtutam.blogspot.com
Sevgiler

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Hayırlı olsun. İstanbulda otursaydım kesin gelirdim. Sizlerden öğrenecek çok şey var. Sevgiyle... http://sicakpaylasimlar.blogspot.com/

bembi dedi ki...

çok faydalı bir yer açılmış :)) emeği geçen herkese bol kazançlar dilerim ;))

Selma Alkan dedi ki...

Sevgili Burcu abla keske Turkiyede olsaydim o zaman kesin gelirdim acilisa simdiden hayirli olsun..ikinizede kolay gelsin.. gecen kardesimin dogum gunu icin pasta yapmam lazimdi hemen senin sitene baktim ve tarifini vermis oldugun pandispanyayi denedim..tabi bir iki deyisiklikte yaptim ama cok guzel oldu tekrar tesekkur ediyorum..bazen sitelerde okudugum tariflere guvenemiyorum..acaba malzemeleri dogru yazmismi??..gibi dusunuyorum ama senin gibi siteler oldukca insan yapacagi pastanin sonucuna guveniyor.sevgiler..

Adsız dedi ki...

pastacım hayırlı olsun.bol kazançlar ve bol müşteriler dilerim.Ayrıca Berna hanımada sevgilerimi gönderiyorum.kolay gelsin

Adsız dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun...Hayalleriniz gerçek olsun..Katılabilmek ümidiyle

Pastanı Seç dedi ki...

Burcu merhaba,

Bugün Müge ile çok gelmek istedik ancak malesef mümkün olmadı... Bu arada ben de blog alemine katıldım :) Benim de bir bloğum var artık.. :)
Kendinize iyi bakın, en kısa zamanda görüşmek üzere...
Sevgiler
Aylin Kala

bir demet feslegen dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun...
Sevgiler

Adsız dedi ki...

selamlar burcu uzun zamandır yazamadımama sık sık siteyi takip ediyorum yine harika şeyler yapıyosun bi şey öğrenmek istiyorum ben pastalanddan soğuk jöle almıştım karamelli nasıl kullanıcam üzerinde pek fazla bi açıklama yok sevgiler

Adsız dedi ki...

BURCU HANIM İYİ GÜNLER DİLİYORUM.BENİM SİZLERE YORUMUM ZATEN HER ZAMANKİ GİBİ HARİKASINIZ.
SÜREKLİ TAKİP EDİYORUM SİZİ.
BENDE KENDİ ÇAPIMDA BİRŞEYLER YAPMAYA ÇALIŞIYORUM.
SİZE BİRŞEY DANIŞMAK İSTİYORUM.
İKİ KATLI PASTALARDA, KESTİĞİMİZ ZAMAN ALTTAKİ PASTANIN BOZULMAMASI İÇİN NASIL BİR YÖNTEM UYGULAMALIYIM.BİRDE ŞEKER HAMURLU BİR PASTAYI BİR GÜN ÖNCEDEN YAPARSAK NEREDE VE NASIL SAKLAMALIYIZ.YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM.ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.
SEVGİLER GÜL

Adsız dedi ki...

sizi takıp etmeye calışıyorum yazdıklarınızı okumak hosuma gidiyor pasta yapmak en büyük zevkim sizden faydalanıyorum teşekkürler