Salı, Eylül 17, 2013

BUTİK PASTACILIK ÖYKÜLERİMİZ 2- PINK CANDY BY AYŞE

Butik pastacılığın bana verdiği büyük mutluluğu pastalarıma yansıtabildiğimi düşünüyorum.



   Adım Ayşe, yaşım 26. Çocukluğumdan beri el becerisi ile her zaman ön plandaydım. Dikiş, tablo resimler, marangozluk, model hamuru, ... Sırayla hepsini başarıyla deneyip bıkkınlığa gelip biraktım. Bir türlü kendimi tatmin ettireceğim bir uğrası bulamamıştım.

   Butik pastacılık kızımın doğumu ile başladı, Kızım için farklı şeyler yapıp denemeyi çok seviyordum. Ilk defa aldığım kalitesiz şeker hamuru ile bir kaç pasta denemelerim oldu. Kalite farkını bilmediğimden dolayı pasta sonuçlarım pek güzel denmezdi. Kızım için çok özel bir 1. yaş partisi düzenlemek için kaliteli malzeme alıp kolları sıvadığımda bendeki butik pasta aşkı kabardı. Ilk butik pasta denecek bir pasta cıkmıştı ortaya. Doğum günü hazırlıklarını yaparken ailemden bu güzellikleri herkesin görmesine dair büyük bir destek geldi. Bende neden olmasın deyip, ailemle birlikte karar verdiğim facebook sayfa ismim ile 9 ay önce sayfamı açtım. Büyük bir mutluluk ve büyük bir heyecan verdi bana. Ve hâlâ da aynı duygular içerisindeyim. Her ortaya çıkan pasta ve her bir mutlu yüz beni daha da motive ediyor.

   Henüz bir pastacılık kursunda veya fikir alışverişi olabilecek pastacılar buluşmasında bulunamadım. Kendi kendime ögrendiklerimi herkese paylaşabilmek için bu baharda küçük bir gruba kurs verebildim. Her sene küçük gruplar halinde kurs vermeyi planlıyorum inşallah.

   Açtığım facebook sayfası henüz yeni denilebilmesine rağmen cok sayıda destek geldi. 9 ay önce buraya kadar gelebileceğimi ve arkamda bu güzel desteği tahmin edemezdim. Butik pastacılığın bana verdiği büyük mutluluğu pastalarıma yansıtabildiğimi düşünüyorum. Pastacılar grubunu tesadüfen denk gelip bu yaz dahil oldum. Iyi ki de olmusum. Pastalarımı diger pastacılara paylaşmak ve yorumlar almak büyük bir zevk veriyor bana.

 Bu da benim kısa hikayem. 

  Sevgilerimle Ayşe...

https://www.facebook.com/pinkcandy.de  ( Almanya )

2 yorum:

Serap Kilinc dedi ki...

Sizi tebrik ediyorum…Pastalariniz cok güzel….Berlinden selam ve sevgiler

Adsız dedi ki...

Allah razı olsun kardeşim