Pazar, Eylül 15, 2013

PASTACI 'DA Kİ YENİLİKLER..



 Çok uzun süredir çok sevdiğim pastacı header'ını kullanmaktaydım. Bunun için ,7 sene önce bana gönülden yaptığı çizimiyle Pastacı'yı renklendiren ve ruh katan Pınar ve Betül'e çok çok teşekkür ediyorum.

Artık Pastacı'nın başlığına farklı bir ruh ve yenilik katmak isteğindeydim. Ve bunu da yine farklı bir ruhu ve değişimi benim için temsil eden Zumbara ya başvurarak yapmaya karar verdim. Zumbara'da para geçmiyor ve para yerine zaman ile ödeme yaparak paylaşımda bulunuyorsunuz. Yani Zumbara bizlere alternatif bir ekonomi yöntemi sunmaktadır. Eğer Zumbarayı incelemek isterseniz web sitesi ; 

www.zumbara.com

Zumbaraya servis açarak Pastacının yeni logosunun tasarımının yapılması için destek istedim  Ve destekler gelmeye başladı . En son Erinç Açıkgöz bizler için dinamik bir yeni Pastacı logosu hazırladı.. Bu güzel logo için kendisine çok çok teşekkür ediyorum..

Benim için çok anlamlı bir logo. Ve logo'ya bakan herkesin canlı bir enerji hissetmesini diliyorum .




Pastacı Facebook grubumuz ise gün geçtikçe daha büyük bir aile oluyor. Çok daha fazla kişi grubumuza üye oluyor ve deneyimlerini paylaşıyor. Sizlerinde grubumuzu takip etmeye ve ürünlerinizi, sorularınızı, deneyimlerinizi bizlerle paylaşmaya davet ediyorum ;




Pastacı Facebook grubunu takip edenleriniz biliyorlar, bir liste oluşturmaya başladık. Bu listede butik pastacılık üzerine faaliyet gösteren ( evlerinde ve iş yerlerinde ) dünyanın her yerindeki pastacılara yer veriyoruz. Ve bu listeyi facebook grubumuzdan bloga taşıdım. Aynı zamanda  facebook grubumuzda da liste yer almaktadır. Sizlerde listede yer almak istiyorsanız ; adınızı soyadınızı, size ulaşılmak istenilen telefon numaranızı, e-mail adresnizi , facebook veya twitter sayfanızı ,varsa blog veya web sitesi adresinizi bana pastaci.burcu@gmail.com adresine gönderiniz.








 Kendi butik pastacılık öykünüzü yazıp paylaşmak istermisiniz ? 

Son olarak ise yeni bir proje oluşturmayı istiyorum.

Butik Pastacılığa nasıl başladınız , süreciniz nasıldı, yaşadığınız zorluklar nelerdi , sizi motive eden anılarınız nelerdi, ileriye yönelik planlarınız nelerdir gibi ? Farklı farklı kişilerin pastacılık öykülerini, özgeçmişlerini, şu an yaptıklarınızı derleyip fotoğraflı bir şekilde pastaci.blogspot.com ve facebook pastacı grubunda paylaşmak istiyorum.

Paylaşmanın çok değerli olduğunu düşünüyorum  Sizin gibi diğer bu işi yapmak isteyen insanlara veya buna benzer işler yapmak isteyen herkese motive edici ve kolaylaştırıcı değerde paylaşımlar olacağına inanıyorum.

Fikirlerinizi , öykülerinizi, farklı fikirlerinizi paylaşmak için bana pastaci.burcu@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz..


Sevgilerimle,


Burcu ÜNAL ( ESPAVO )

Hiç yorum yok: