Cuma, Kasım 04, 2005

BAYRAM DEVAM EDERKEN..



Bu bayram gerçekten çok çalıştım :) Bir kalbura bastı, bir el açımı baklava,çikolata çeşitleri, kurabiye çeşitleri ve en son Ebrunun doğum yapan ablası sevgili Emel abla için yaptığım pasta..Hepsini çok zevk alarak ve severek yaptım..Özellikle arife sabahı yaptığım baklava ,bana gerçekten çok zevkli geldi. Daha önce hiç baklava yapmamıştım. Eşim ev baklavasını çok sever, onu mutlu etmek için baklavaya giriştim. Ama iyi ki de yapmışım, hamur açmaktan inanılmaz zevk aldığımı anladım :) En çokta bayram yemeğinden sonra eşimin baklavayı tatması ve "bunu hep yap demesi" beni çok mutlu etti :) Tarifi Yemek Günlüğümün sahibesi sevgili Emelden aldım.Teşekkür ederim Emel :)
Kalbura bastıyı, çikolatayı ve kurabiyeyi gördünüz. Kurabiyenin tarifini önümüzdeki günlerde yayınlayacağım. Gelelim pastaya..Ebrunun ablası Emel abla arife sabahı 3.çocuğunu dünyaya getirdi. Nur topu gibi, inanılmaz güzel bir kız bebekleri oldu..Allah nazar değdirmesin, tüm ailesiyle sevgiyle büyüsün inşallah..Tam bir küçük melek :) daha adını bile koymadılar..Ancak fırsatımız oldu ve Annemle bugün hastaneye ziyaretlerine gidebildik. Ben hem Ramazan bayramı olduğu için hem de Emel abla pastaları çok sevdiğim için "çikolatalı kedi dili pastası" yapıp götürdüm. Görünce çok sevindi hatta pasta ile resim bile çektirdi :) sonrada hep birlikte afiyetle yedik..Tabi Yağmur hep uyudu ve bebeği göremedi..
Bayramlar çok zevkli ve güzel geçiyor..Umarım sizlerde sevdiklerinizle birlikte güzel ve huzurlu bir bayram geçiriyorsunuzdur..

Herkese sevgiler..

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık Burcu, bravo ne marifetlisin neler yapmışşsın. Bir erkek kolay kolay baklava beğenmez, eşin beğendiğini söylediğine göre senin baklava müthiş olmuştur.
Biz zevkli bir bayram geçirmiyoruz. Hatta kızım ve ben hastayız. Hasta olmasaydık da değişen bir şey olmazdı zaten. Ben senin kadar hazırlık yapmadım bile, tatlı, kurabiye, gül böreği o kadar. Kendin pişir kendin ye...
Arife hanıma geçmiş olsun, bebeğine sağlık ve uzun ömür diliyorum.

Adsız dedi ki...

Burcucum ellerine sağlık öncelikle baklava magnifico görünüyor mutlaka çok ta lezzetli olmuştur sol köşedekiler börek herhalde hemen tuzluya gittim biliyorsun artık .Tek kelime ile superb diyeceğim.Pateleri yaptım fakat kefirin çileklisi pek bir tat farkı yaratmadı gibi.Acaba neden?Ayrıca maydonozlu pilav yaptım hiç denemişmiydin çok güzel oldu hem maydonozda çok faydalı ama biraz nemli oluyor. Herşey çok güzel görünüyor herkese afiyet olsun ama ben yinede take it easy diyeceğim.sevgiler.

Adsız dedi ki...

tuhfe merhaba,
yorumunu okuyunca biraz üzüldüm..geçmiş olsun ikinizede..umarım en kısa zamanda iyileşirsiniz..gurbette zordur tabi bayram günleri..haklısınız..o zaman iyi ki internette var,biraz bile olsa paylaşım artıyordur..
bu arada arife hanım için söylediğin güzel dileklerini emel ablaya ileticeğim,onların adına teşekkür ederiz:))

wendy merhaba,
pateler güzelmi oldu kötümü? ben anlamadım beğenip beğenmediğini..çilekli kefir tadını bozdumu acaba..ama inan benim sade kefirle yaptığım çok güzel oldu..
börekler "kol böreği". ıspanaklı ve kıymalıydı. bende ıspanaklısını sevdim. istersen tarifini veririm.
tüm güzel sözlerin için teşekkür ederim :))

herkese sevgiler..

Adsız dedi ki...

Burcucum pateler güzel oldu sadece çilek tadı yok gibi geldi bana .Biraz yok olmuş gibi.Ama yiyenler beğendi problem yok herkes hayatta ve eğer ıspanaklı tarifi verirsen çok memnun olurum.

Adsız dedi ki...

Merhaba Burcu,
Ellerine sağlık her zaman ki gibi zevkle okudum yazını. Çok güzel şeyler üretiyorsun. Bebeğiniz de analı babalı büyüsün.
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

wendycim :) çilekli kefire sanırım çilek suyu eklemeliydin.. o zaman daha yoğun çilek tadı olurdu..ıspanaklı börekleri bu hafta içinde hemen hazırlıyacağım..

nihan merhaba,
güzel dileklerin ve nazik sözlerin için çok teşekkür ederim :)

herkese sevgiler..